Nyheder

HHX-elever hjælper GAME Streetmekka med at blive bedre

50644806_2206913499547438_6778272663052746752_n.jpg

GAME Streetmekka, Esbjerg 

En af problemstillingerne, eleverne fik stillet, handlede om Streetmekkas markedsføring med udgangspunkt i målgruppen. Løsningsforslagene handlede i store træk om nye tiltag på de sociale medier. Mikkel Selmar fra organisationens ledelse deltog til elevernes præsentation og var mildest talt imponeret. Sandsynligheden for, at forslagene anvendes i praksis synes lovende, for gymnasieeleverne er den helt rette målgruppe at rette sig efter.

”De aldersgrupper, som går på Rybners, er typisk dem, der falder ud af traditionel foreningsidræt og går efter alternative eller mere fleksible idrætstilbud - fx dem, som GAME Streetmekka Esbjerg repræsenterer. Derfor er det interessant for os at få deres løsninger på, hvordan vi som facilitet kan arbejde med dem som målgruppe”, lyder det fra Mikkel Selmar.

51251593_387684038458602_5243213555750141952_n.jpg

Mikkel Selmar, Streetmekka, svarer på elevernes indledende spørgsmål 

Det er det nye sort at inddrage virksomheder som led i undervisningen og outputtet taler for sig selv. Både elever og virksomheder bliver klogere.

50312657_2339309152965817_2514926260610662400_n.jpg

Der var fuld gang i gadeidrætten, da vi var på besøg